Business Superbrands a VELUX
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai Superbrandjeit.
Ahol napfény van, ott élet is van. Ez a mottója a VELUX tevékenységének, amellyel összeköti a természet erőforrásait az emberi igényekkel. A VELUX mindig arra törekedett, hogy pénzért minőséget és értéket adjon vevőinek. Ma már ennél többre vállalkozik: termékei segítségével nemcsak a természet értékeit juttatja el a lakásokba. A színvonalasabb lakó- és munkakörnyezet megteremtése érdekében a tetőtérbe engedi a napfényt és a friss levegőt, ám arról is gondoskodik, hogy a tetőtérben élők maguk dönthessenek ennek mértékéről.
Forrás: Velux
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Élőben még szebb
REHAU szín tanácsadó, bútorlap választó és ingyenes mintarendelő oldal.
Aki a fánál is keményebb
Tóth Lóránt fafaragó népi iparművész beszél munkáiról.
Rendhagyó, különös és titokzatos
Szőcs Miklós TUI Kossuth-, Munkácsy- és Prima Primissima-díjas szobrászművész, a Magyar Művészeti Akadémia rendes tagja, beszél munkájáról.