Becker Acroma-termékek már kisfelhasználók számára is
- A Becker Acroma, Arti, OECE márkanevek ismerősen csenghetnek a magyarországi faipari szakemberek fülében, azonban a konkrét termékekkel nem nagyon találkozhatott a szélesebb szakmai közönség. Mi lehet ennek az oka? - kérdeztük Zöld Ferencet, a cég kereskedelmi képviselőjét.
- A Sherwin Williams cégcsoport eddigi stratégiája az volt Magyarországon, hogy a nemzetközi kapcsolatait kihasználva az országban letelepedett nagy, nemzetközi gyártókkal vegye fel a kapcsolatot és próbáljon közvetlenül "gyárból gyárba" értékesíteni. Az Ikea név biztosan ismerős mindenkinek, itt például kulcsbeszállítói pozíciója van a Sherwin Williamsnek. A cég stratégiájában természetesen szerepel a disztribúción keresztüli, kisebb tételben történő értékesítés is, amelyet Magyarországon szeretnének az eddigieknél komolyabban kezelni. Ebben a stratégiában szeretne a Mile Color szerepet vállalni.

- Mit gondol, egy ilyen méretű cég mint az Önöké, hogyan tudja felvenni a versenyt egy már nagyjából beállt és komoly piaci részesedéssel bíró importőrök által uralt piacon?
- Azt gondoljuk, hogy a hozzáállásunk, a szakmai tapasztalatunk és a Sherwin Williams által biztosított szakmai háttér és személyes támogatás az, ami megkülönböztethet minket a magyarországi óriásoktól.
- Ezek az érvek valóban jól hangzanak, de kicsit általánosnak tűnnek, tudna néhány konkrétumot mondani, hogy valóban meggyőzzön minket és a szakmát?
- Természetesen! A Mile Color hozzáállásán azt értem, hogy ez a kis cég lelkes és elhivatott emberekből áll, akik nem nyűgnek, hanem kihívásnak érzik azt, ha valamilyen problémát meg kell oldani. Mi még a karrierünk elején állunk és éhesek vagyunk a sikerre, ezért mindent meg is teszünk érte. Megvan a kellő szakmai tapasztalatunk is, hiszen 11 éve kezdte a család a Milesi anyagok forgalmazását Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. Gyakorlatilag mi belenőttünk ebbe, és nemcsak a felület-előkészítésben, a különböző alkalmazásokban, a színállításokban, de az ipari méretű felületkezelésben is otthonosan mozgunk. A szakmai háttér is egyedülálló, hiszen a Sherwin Williams az egyik legnagyobb cég a világon, akik festékgyártással foglalkoznak, és már több mint 100 éves tapasztalattal rendelkeznek. A közvetlen kapcsolatunk a Csehországban, Brno-tól nem messze, Budapesttől kb. 300 km-re lévő Sherwin Williams Csehország, ahol tucatnyi technikus, illetve nagy raktárkészlet áll rendelkezésre ahhoz, hogy a magyar piacot folyamatosan kiszolgálhassuk. Az ott dolgozó kollégáknak nemcsak a szakmai, de az emberi hozzáállásuk is olyan, ami a mi kis cégünket hozzásegítheti a jövőbeni sikerekhez.

- Ha egy mondatban kellene összefoglalnia a Mile Color piaci filozófiáját, akkor azt hogy fogalmazná meg?
- A válasz nem könnyű, de azt gondolom, hogy az alábbi mondat jól kifejezi cégünk filozófiáját: "A Mile Color Kft. a minőségi, környezetbarát anyagok magyarországi forgalmazójává kíván válni." A minőségi anyagok terén termékekben és szakmai tudásban bárkivel fel tudjuk venni a versenyt. A környezetbarát technológiák, főleg a kültéri vizesbázisú anyagok terén a Sherwin Williams pedig olyan szakmai hátteret biztosít, amelyet kevesen tudhatnak magukénak a piacon. A családi nevünk pedig Zöld, ami gyakorlatilag determinálja a környezetbarát technológiák iránti elkötelezettségünket.
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Burkolat, gerendák, ajtók — készítse el saját maga!
Ha kis műhelyben dolgozik, különösen fontos, hogy olyan gépe legyen, amely nem foglal sok helyet, mégis professzionális eredményt nyújt.
Lucaszék és társa
Kerling Alajos hobbi asztalos mutatja be az általa ismert és készített Luca széket.
A Wood-Mizer forgalomba hozta a WM5500 fűrészgépet
Új generációs ipari fűrészgép nagyobb teljesítménnyel és intelligensebb technológiával.


