A kika 40 éve Európában
Dr. Herbert Koch, az igazgatótanács elnöke a kika alapításával egy új koncepciót honosított meg az osztrák piacon az akkor nyíló önkiszolgáló bútorüzlettel. "Amikor Bécsben 1973 június 16-án megnyílt az első önkiszolgáló kika áruház, még senki nem sejthette, hogy ilyen gyorsasággal válik majd teljeskörű lakberendezési szolgáltatásokat kínáló nemzetközi vállalattá, de a koncepció működőképesnek bizonyult és a vásárlók körében is gyorsan kedveltté vált" - mondta Paul Koch a kika/Leiner csoport cégvezetője.
Köszönet a vásárlóknak - 40 év tapasztalat és siker - melyért köszönet jár a több, mint 7000 munkatársunknak és minden kika vásárlónak. A cég szakszerű tanácsadással, színvonalas szolgáltatásokkal és a minőséggel szemben támasztott magas követelményekkel folyamatosan törekszik a hűséges vásárlók bizalmát meghálálni és az elégedett vásárlók körét bővíteni. A 40. évforduló alkalmából jubileumi árak és akciók mellett a köszönet jegyében indul, s minden bizonnyal sok látogatót vonz majd április első hétvégéje, amikor 2013 április 5 - 7-ig minden 40. magyarországi kika vásárló visszakapja a vásárlása értékét vásárlási utalvány formájában.

Értékek & hagyományok
A családi tulajdonban lévő vállalat sikertörténetének meghatározó értékei már az alapítás óta: a tradíciók tisztelete, a vásárlók igényeinek, elvárásainak folyamatos szem előtt tartása, megbízhatóság és kiszámíthatóság. Paul Koch örömmel beszél arról, hogy "A Leiner mindig is családi tulajdonban volt, generációról generációra szállt, s így a kika/Leiner csoport ma az ausztriai lakberendezési piac leghosszabb tradíciójával büszkélkedhet". A hosszú évek során szerzett tapasztalat és hozzáértés garantálja a minőséget a kínálat, tanácsadás és szolgáltatások területén. A jó minőséget elsősorban a gondosan kiválasztott gyártók és beszállítók biztosítják. A kölcsönös bizalmon alapuló szoros együttműködések legjobb bizonyítéka, hogy bizonyos beszállítókkal már 40 éve áll a cég kapcsolatban.
Innováció
A kika megalapítása egy olyan ötletből indult el 40 évvel ezelőtt, amely addig nem volt jelen az osztrák piacon. Ma az áruházak a modern lakberendezés szakértelmével, a piaci igények és elvárások sokféleségét hivatottak kiszolgálni. Minőségi termékek nagy választéka, jó ár-érték arány - mindez lehetővé teszi különböző és egyedi lakberendezési megoldások létrehozását. A "mindent egy kézből" mottó elengedhetetlenné teszi a nagy választékon kívül színvonalas szolgáltatások biztosítását is, amely a koncepciót még inkább vásárlóbaráttá formálta.
"Folyamatosan nagy hangsúlyt helyezünk arra, hogy vásárlóink számára a lehető legkomfortosabb vásárlás élményét biztosítsuk és hangulatos összképet hozzunk létre az áruházak arculatában, az áru és prezentáció területén is. Cégünket így az állandó megújulás jellemzi és ez valószínűleg a következő 40 évben sem lesz másként" jelentette ki bizakodva Paul Koch.
Expanzió
1999-ben a Michelfeit-csoport felvásárlásával hét ausztriai és két magyarországi áruházzal bővült a cég, majd egy évvel később meg is nyíltak a korszerűsített, felújított kika áruházak.
Az elmúlt majdnem két évtizedben főként kelet-közép-európai piacokon összesen 23 áruház nyílt meg - Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Romániában, Szerbiában - és további áruháznyitások várhatók a térségben.
Forrás: OST
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Burkolat, gerendák, ajtók — készítse el saját maga!
Ha kis műhelyben dolgozik, különösen fontos, hogy olyan gépe legyen, amely nem foglal sok helyet, mégis professzionális eredményt nyújt.
Lucaszék és társa
Kerling Alajos hobbi asztalos mutatja be az általa ismert és készített Luca széket.
A Wood-Mizer forgalomba hozta a WM5500 fűrészgépet
Új generációs ipari fűrészgép nagyobb teljesítménnyel és intelligensebb technológiával.


