A kika 40 éve Európában

Dr. Herbert Koch, az igazgatótanács elnöke a kika alapításával egy új koncepciót honosított meg az osztrák piacon az akkor nyíló önkiszolgáló bútorüzlettel. "Amikor Bécsben 1973 június 16-án megnyílt az első önkiszolgáló kika áruház, még senki nem sejthette, hogy ilyen gyorsasággal válik majd teljeskörű lakberendezési szolgáltatásokat kínáló nemzetközi vállalattá, de a koncepció működőképesnek bizonyult és a vásárlók körében is gyorsan kedveltté vált" - mondta Paul Koch a kika/Leiner csoport cégvezetője.

Köszönet a vásárlóknak - 40 év tapasztalat és siker - melyért köszönet jár a több, mint 7000 munkatársunknak és minden kika vásárlónak. A cég szakszerű tanácsadással, színvonalas szolgáltatásokkal és a minőséggel szemben támasztott magas követelményekkel folyamatosan törekszik a hűséges vásárlók bizalmát meghálálni és az elégedett vásárlók körét bővíteni. A 40. évforduló alkalmából jubileumi árak és akciók mellett a köszönet jegyében indul, s minden bizonnyal sok látogatót vonz majd április első hétvégéje, amikor  2013 április 5 - 7-ig minden 40. magyarországi kika vásárló visszakapja a vásárlása értékét vásárlási utalvány formájában.

Értékek & hagyományok
A családi tulajdonban lévő vállalat sikertörténetének meghatározó értékei már az alapítás óta: a tradíciók tisztelete, a vásárlók igényeinek, elvárásainak folyamatos szem előtt tartása, megbízhatóság és kiszámíthatóság. Paul Koch örömmel beszél arról, hogy "A Leiner mindig is családi tulajdonban volt, generációról generációra szállt, s így a kika/Leiner csoport ma az ausztriai lakberendezési piac leghosszabb tradíciójával büszkélkedhet". A hosszú évek során szerzett tapasztalat és hozzáértés garantálja a minőséget a kínálat, tanácsadás és szolgáltatások területén. A jó minőséget elsősorban a gondosan kiválasztott gyártók és beszállítók biztosítják. A kölcsönös bizalmon alapuló szoros együttműködések legjobb bizonyítéka, hogy bizonyos beszállítókkal már 40 éve áll a cég kapcsolatban.

Innováció
A kika megalapítása egy olyan ötletből indult el 40 évvel ezelőtt, amely addig nem volt jelen az osztrák piacon. Ma az áruházak a modern lakberendezés szakértelmével, a piaci igények és elvárások sokféleségét hivatottak kiszolgálni. Minőségi termékek nagy választéka, jó ár-érték arány - mindez lehetővé teszi különböző és egyedi lakberendezési megoldások létrehozását. A "mindent egy kézből" mottó  elengedhetetlenné teszi a nagy választékon kívül színvonalas szolgáltatások biztosítását is, amely a koncepciót még inkább vásárlóbaráttá formálta.

"Folyamatosan nagy hangsúlyt helyezünk arra, hogy vásárlóink számára a lehető legkomfortosabb vásárlás élményét biztosítsuk és hangulatos összképet hozzunk létre az áruházak arculatában, az áru és prezentáció területén is. Cégünket így az állandó megújulás jellemzi és ez valószínűleg a következő 40 évben sem lesz másként" jelentette ki bizakodva Paul Koch.

Expanzió
1999-ben a Michelfeit-csoport felvásárlásával hét ausztriai és két magyarországi áruházzal bővült  a cég, majd egy évvel később meg is nyíltak a korszerűsített, felújított kika áruházak.
Az elmúlt majdnem két évtizedben főként kelet-közép-európai piacokon összesen 23 áruház nyílt meg - Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Romániában, Szerbiában - és további áruháznyitások várhatók a térségben.

Forrás: OST


Tetszett a cikk?