Sikeresen zárt az Interzum

 A kiállítás négy napja alatt mintegy 53 000 látogató fordult meg a rendezvényen, melynek nemzetköziségét jól jelzi, hogy külföldiek adták a látogatók 70%-át, akik a világ 148 országából érkeztek Németországba. Különösen erőteljes volt az érdeklődés növekedése Ázsia országaiból, Észak-Amerikából és Kelet-Európából. 6%-kal növekedett a kiállítói terület is, a legnagyobb kiállító országok Németország mellett Olaszország és Törökország voltak. 62 ország 1512 vállalkozása mutatta be termékeit, legújabb fejlesztéseit, melyek középpontjában a környezetbarát, fenntartható gyártás és az anyagigényesség csökkentése állt. A természetes anyagok hangsúlyozása kedvezően érinti a tömörfa-, illetve a furnérfelhasználást is. A designban vezet a tiszta vonalú funkcionalizmus, a színes felületek és a grafikus mintázat, valamint az igényes részletmegoldások alkalmazása.


Tetszett a cikk?