A Stanley Black & Decker az FC Barcelona új szponzora

A stratégiai partneri megállapodás - melyet a CAA Sports ügynökség hozott tető alá - magában foglalja a pálya körül található LED reklámtáblákon, valamint a több mint 200 országban vetített Barca Tv-ben és a klub különböző média felületein történő megjelenést.

"Az FC Barcelonával kötött együttműködés bizonyítja a sport (főként a labdarúgás) és ügyfeleink iránti elkötelezettségünket. Tökéletes lehetőség, hogy rávilágítsunk a Stanley Black & Decker márkára." - nyilatkozta Scott Bannell, a cég márkamenedzsmentjének elnökhelyettese.

"A megállapodást maximálisan szeretnénk kiaknázni. Világszerte vonzó marketing akciókat, kampányokat tervezünk. Ennek első lépéseként hamarosan indul a Global Striker Challenge 2015 verseny, amely 19 országba jut el. Az egyes országok győztesei Barcelonában küzdenek majd meg a bajnoki címért." - tette hozzá Earle Smola, a márka dizájnért felelős igazgatója.

"Nagy öröm számunkra, hogy a világ egyik vezető szerszámgyártójával sikerült szerződnünk. Ez a szövetség két olyan egységet kapcsol össze, amelyek a mindennapjaink szerves részét képezik. Meggyőződésem, hogy az egyezség legfőbb haszonélvezői a Barca rajongók és a Stanley Black & Decker ügyfelei lesznek"- mondta el Carles Vilarrubí, az FC Barcelona alelnöke.

A stratégiai megállapodásban a cég márkái más-más minősítést kaptak. A Stanley a hivatalos és kizárólagos kéziszerszám- és biztonsági partner, A Dewalt a hivatalos elektromos kisgép partner, a Black & Decker hivatalos partner, míg a Facom az ipari eszközökért felelős partner.

forrás: woodshop.hu


Tetszett a cikk?