A márka bizalmat teremt

Miért a Roto? A cég megbízásából független intézetek ilyen és ehhez hasonló kérdésekről folytatnak rendszeres, szisztematikus és az egyes országok igényeit figyelembe vevő eszmecserét az ablak- és ajtógyártó vállalatokkal. Ennek köszönhetően a piaci felelősök sokat megtudhatnak azokról a központi jelentőségű szempontokról, amelyek alapján a vevők kiválasztanak egy vasalatbeszállítót.
„Számos vevőnk részére fontos szempont a Roto márka ereje” – hangsúlyozza Martin Graé, a délkelet-Európai üzleti terület vezetője. „A délkelet-Európai ablak- és ajtógyártók több mint 80 százaléka nem egy meghatározott termékprogram mellett kötelezi el magát, hanem a teljes márkacsomag mellett” – jelentette ki Martin Graé. „Ezt igazolja az a piackutatás, amelyre megbízást adtunk, és amely évek óta csaknem változatlan vizsgálati eredményekről számol be.
” Ennek alapján az a márka tekinthető vonzónak, amely magas műszaki minőségű termékeket képvisel. Ezzel párhuzamosan a gyártónak megbízhatóan kell kiszolgálnia a vevőket és mérhető hasznot kell létrehoznia.
SOKSZÍNŰ DÉLKELET-EURÓPA
„14 különböző országban szolgálunk ki vevőket és az egyes piacokra kialakított kínálat és célok igencsak eltérőek lehetnek egymástól” – mutatott rá Graé. „Ennek megfelelően a vállalatoknak egyénre szabottan adunk tájékoztatást és tanácsokat, egyéni támogatást kínálunk partnereinknek. Ez egy összetett és igényes feladat, de éppen ezért nagyon izgalmas kihívást is jelent.” Mindez a helyszínen dolgozó munkatársak és a leinfeldeni központi műszaki tervezési részlegnél, az egyes gyártóüzemekben és a logisztikai területen dolgozó kollégák részéről szoros partnerségi együttműködést és abszolút megbízhatóságot feltételez.
EGY MÁRKA, AMELYNEK KISUGÁRZÁSA VAN
A Roto márka nemcsak az abszolút megbízhatóság, hanem a jelentős innovációs erő és a jövőorientált fejlődés jelképe is. Ez nem csak abban mutatkozik meg, hogy a tömítések specialistájaként ismert Deventer is immáron a Roto csoport része. Ezzel a Roto, amelynek kínálatában már szerepelnek az üvegező ékek, tovább bővíti spektrumát annak érdekében, hogy teljes rendszermegoldásokat tudjon kínálni.
Ennek eredménye, hogy a vevők egy kézből kapják a vasalatot, az üvegező ékeket és a szigeteléseket. „Azok a vevők, akik piacorientált módon végzik a beszerzéseket, saját jövőjükre is gondolnak. Egy fejlődésorientált erős márkával kívánnak szövetségre lépni, amellyel együtt tudnak növekedni és fejlődni. A teamhez tartozó összes országban a gyártók és az építőanyag-kereskedők közötti kommunikációban fontos szerepet kap a Roto márka kisugárzása.
Néhányan a végfelhasználóknak szánt reklámokban is megjelenítik a márkát, hogy hatékonyabban tudják megszólítani vásárlóikat” – magyarázza Martin Graé. „A mi márkajelünk az egész régióban számtalan kiadványban, hirdetésben és gyártói weboldalon megtalálható. Természetesen jelen van a közösségi hálózatokon is.”

Martin Graé
A MÁRKA ISMERTSÉGE ÉRV A VÁSÁRLÁS MELLETT
„Olyan jól bejáratott piacokon, mint Magyarország, a döntéshozók már rég tudatosan felteszik a kérdést, hogy milyen vasalatokkal szállítják az ablakokat és az ajtókat. Itt a Roto 40 éve ismert, ezért a Roto márkát erős érvként használják azok a gyártók is, akik saját termékeiket exportálják” – véli Martin Graé. A Roto kiváló nemzetközi hírnévvel rendelkező márka, és ezért csaknem minden exportpiacon jelentős értéket képvisel.
NEMZETKÖZI ÉRDEKLŐDÉS KÖZPONTJÁBAN: „GERMAN MADE” MINŐSÉG
„Számos vevőnknek szervezünk gyárlátogatást a lövői üzembe. Ugyanis itt nagyon jól szemléltethető, hogy a rendkívül modern gyártási körülmények és minőségbiztosítás területén hol találjuk a hagyományos „német” értékeket, még abban az esetben is, ha a termékek Magyarországon készülnek.” Nem kevés gyártó a gyárlátogatást követően saját reklámjaiban is kiemeli, hogy a Roto vasalatok révén az ablakok és az ajtók a német minőségi standardoknak is megfelelnek, és a szó legjobb értelmében kihangsúlyozzák, hogy ők is a „tipikusan német” munkamódszereket követik.
„Mindenkinek, aki saját termelését biztonságos, karcsú és öntanulásra képes folyamatokra alapozva kívánja megvalósítani, felajánljuk a Roto Lean specialisták segítségét, akik csak a mi üzleti területünkhöz tartozó vállalatokkal foglalkoznak” – jelentette ki büszkén Martin Graé. „Végső soron ez is hozzájárul ahhoz, hogy a Roto márka élménnyé és összességében egyedivé váljon vevőink számára.”
„A Roto márka kézzel fogható értékekkel rendelkezik vevőink számára. Innováció, megbízhatóság és a partnerségen alapuló hozzáállás – ezek jellemzik ezt a nagy hagyományú márkát világszerte. A délkelet-Európai ablak- és ajtógyártók tapasztalják, és saját hasznukra fordítják ennek előnyeit” – vélekedik Martin Graé, a délkelet-Európai értékesítési terület vezetője.
Roto Elzett
Vasalatkereskedelmi Kft.
www.roto.hu
facebook.com/RotoMagyarorszag
Kapcsolódó dokumentum:
ki-milyen-szempontok-alapjan-doent-a-roto-mellett-a-marka-bizalmat-teremt-roto
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Burkolat, gerendák, ajtók — készítse el saját maga!
Ha kis műhelyben dolgozik, különösen fontos, hogy olyan gépe legyen, amely nem foglal sok helyet, mégis professzionális eredményt nyújt.
Lucaszék és társa
Kerling Alajos hobbi asztalos mutatja be az általa ismert és készített Luca széket.
A Wood-Mizer forgalomba hozta a WM5500 fűrészgépet
Új generációs ipari fűrészgép nagyobb teljesítménnyel és intelligensebb technológiával.


