Az ERDÉRT márka háromszoros Magyar Brands díjazott
2015-ben már ötödik alkalommal mérlegelték a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján az ERDÉRT igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP100 üzleti márka egyike legyen. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is.

A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A programban részt vevő márkák – a Superbrands elveihez hasonlóan – önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapták meg az elismerést.
A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands - mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga. A kapott pontok alapján az ERDÉRT az előkelő 19. helyezést érte el, így az üzleti márkák közt maga mögött tudhatja például a Hungexpot, az MVM-et és a GKI-t is.
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Burkolat, gerendák, ajtók — készítse el saját maga!
Ha kis műhelyben dolgozik, különösen fontos, hogy olyan gépe legyen, amely nem foglal sok helyet, mégis professzionális eredményt nyújt.
Lucaszék és társa
Kerling Alajos hobbi asztalos mutatja be az általa ismert és készített Luca széket.
A Wood-Mizer forgalomba hozta a WM5500 fűrészgépet
Új generációs ipari fűrészgép nagyobb teljesítménnyel és intelligensebb technológiával.


