Fifikás bútormarketing
Egy szakma sikeressége sok tényező együttes hatásának a függvénye, amely tényezők között előkelő szerepet játszik az adott szakma társadalmi megítélése, imázsa, az adott szakma által gyártott termékek ismertsége, trendisége, elfogadottsága.
Nincs ez másképp a hazai bútoripar esetében sem, és tán az sem vitaalap ma már, hogy rettentően sok tennivalója lenne a szakmának ezen a közösségi marketing területen az általános iskolások pályaorientációjától a magyar bútorok, a bútorgyártók megítélésének folyamatos javításáig.
Az idei Construmán egy valami hasonlónak lehettünk tanúi a Wood Like standon, ahol a szervezők a fa zsigeri megtapasztalásának és személyes megmunkálásának élményét kínálták, finoman adalékolva a minőségi design afrodiziákumát és az internetről letölthető bútortervek fiatalo-kat is könnyebben rabul ejtő trendiségét.
Milyen élményt kínált idén a Wood Like bútor self service?
A meghirdetett, nyitott rendezvényre bárki bejelentkezhetett és foglalhatott időpontot, ahol szakmai segítség mellett, a Download Design kész bútorterveit „letöltve", a helyszínen a szponzorok által biztosított alapanyagból elkészíthette a kiválasztott bútorterméket. A fa használata természetesen megkerülhetetlen volt, és a kész bútort minden résztvevő hazavihette. A Wood Like iníciátora és koordinátora értelemszerűen a Bútorszövetség volt, szakmai támoga-tója pedig a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, de további szereplők támogatásai is kellettek a sikerhez. A amatőrök, a gyártmányrajzok letöl-tésétől egészen az utolsó simításokig. A látványos standot a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Építészeti Intézete tervezte meg és a Nyír-Demonich Zrt. valósította meg, rétegelt lemezekből és galvanizált fém elemekből álló láda-rendszerének felhasználásával.
A projekt sikerét bizonyította a folyamatos nyüzsgés, a permanensen teltházas stand, az elkészült bútorok és a boldog résztvevők a jól végzett munka utáni elégedettséggel az arcukon és egy design bútorral a hónuk alatt.
És mi ez, ha nem egy jól kitalált, fifikás bútor és famarketing?
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Az Isteni Lélek sziporkái
Gyenes Tamás fafaragó népi iparművész beszél munkáiról.
Újdonságok a Foresttől
Bemutatkozik a VIBO új termékcsaládja, érkezik a HOME BOX 45 mm-es golyós fiókcsúszók új generációja, moduláris fiókrendező, egyszerű sablon a pontos jelöléshez és meg&ea...
Egyetemi hírek – 2024. október
A Soproni Egyetem 2024. októberi hírei