Több mint havi 20 000 potens vevő!
A legfontosabb, hogy a butorbolt.hu a Google-ban a bútor szó beírásakor, a nem fizetett találatok között az 4-5. pozícióbanvan. Ez egy nagyon szép eredmény a tavalyi, már akkor is kimagaslónak számító 10. helyhez képest.
Mivel a látogatók nagy része már csupán az első találatokat hajlandó alaposan megvizsgálni, így a 4.,5. pozíció szinte tökéletes biztosíték arra, hogy a bútorbolton szereplő terméket megnézik a potenciális érdeklődők.
Az elmúlt egy évben az oldalon 497 412 alkalommal nézték meg a termékeket és több mint 2500 konkrét e-mailes érdeklődés érkezett az oldalon lévő bútorok iránt. A felhasználók visszajelzései alapján azonban nyugodtan kijelenthetjük, hogy a telefonos érdeklődések száma az e-mailes megkereséseknél több nagyságrenddel nagyobb.
Az oldalon konkrét megrendelés leadására és fogadására is van lehetőség, így ha valaki beárazza termékeit, azok automatikusan rendelhetővé válnak. Az elmúlt időszakban az ilyen „vakon” vásárlásokra egyre több a példa. Úgy látszik a magyar vásárlói közönség is kezdi levetkőzni „internetes” félelmeit.
A butorbolt.hu-t ma már több gyártó és kereskedő cég is használja, ki több, ki kevesebb sikerrel, vannak akiknek a termékei valamiért a leg resettebbek között szerepelnek és vannak akiknek a termékei kevésbé keresettek. De tény, hogy vannak már „sikersztorik” is az oldalon, több gyártó forgalmának egy jelentős részét ma már a butorbolt.hu-n bonyolítja.
A piac és a butorbolt két szereplőjét a netes kereskedelemmel a butorbolt.hu-val kapcsolatos tapasztalatairól kérdeztük, a rövid riportokat a következő oldalon olvashatják.
Forgács István
Szobainast kattintásra
– Mióta foglalkozik bútorgyártással A Fa-Míves Kft.?
– A kft.-t 1994-ben alapítottuk. Kezdetben műemléki nyílászárók gyártásával és felújításával foglalkoztunk, kiegészítésképpen pedig fa tömegcikkeket, lakáskiegészítőket gyártottunk. Az első bútoraink egyedi megrendelésre készült templomi bútorok voltak, például az esztergomi bazilika pápai trónusát is mi terveztük és gyártottuk.
– Mikor kezdtek el az interneten hirdetni?
– Körülbelül két éve döntöttük el, hogy kihasználjuk az internet és a butorbolt.hu nyújtotta lehetőségeket cégünk bemutatására és piacszerzésre. Gyakorlatilag a „butorbolt.hu” indulásával egy időben készítettük el honlapunkat is.
– Mennyi időt igényel a butorbolt.hu használata havonta?
– Egy-két óránál nem igényel többet. Az érdeklődőkkel való kapcsolattartás azonban jóval több időt követel tőlünk.
– Mennyivel növekedett a szobainas megrendeléseinek száma a butorbolt.hu bútoripari portál használata óta?
– Jelentős keresletnövekedést tapasztaltunk, főleg az ünnepek közeledtével sok megrendelést kapunk. Nagyon népszerűek ilyenkor a kisbútoraink, köztük a szobainas is, de a gyermekbútorok is kelendőek. Mára bútorainknak körülbelül egyharmadát a „butorbolt.hu” oldalon keresztül értékesítjük. Konkrétan a szobainas-megrendelések száma kb. 20%-kal növekedett, annak ellenére, hogy időközben a kiskereskedelmi partnereink forgalma csökkent, esetenként meg is szűnt.
– Hasznosnak tartják-e a weboldal használatát?
– Természetesen igen, és ez a haszon pénzben is mérhető.
– Tervezik, hogy további hirdetési lehetőségeket is kipróbálnak az oldalon?
– Eddig csak az ingyenes megjelenést és a termékfeltöltést használtuk, de a kedvező tapasztalatok miatt tervezzük, hogy kipróbáljuk a kiemelt hirdetési felületeket is.
Schlosser Mátyás, Fa-Míves Kft.
2509 Esztergom, Strázsa u. 2.
www.fa-mives.hu
http://butorbolt.hu/adatlap/270,fa-mives-kft-.html
Nívós szekrényágyak
– Mit kell tudni a NÍVÓ-ASZTALOS Bútormanufaktúráról?
– A Nívó-Asztalos viszonylag fiatal cég, 2002 augusztusában alakult. Vállalkozásunk az egyedi igények kielégítésére szakosodott, az igények felmérésétől, a tervezésen át a kivitelezésig bezárólag.
– Mennyivel növekedett a NÍVÓ Bútormanufaktúra szekrényágy megrendeléseinek száma a weboldal használata óta?
– Körülbelül minimum 50%-kal emelte meg a forgalmunkat a butorbolton való jelenlétünk. Átlagosan heti 5–6 butorbolt.hu-s érdeklődővel, illetve árajánlatkérővel számolhatunk és az ünnepek előtt 3-4 a közvetlen rendelések száma is.
– Meghozták-e azt az összeget a megrendelések, amit a hirdetésre költött?
– Az ágyszekrény volt az a termék, amelyet én kiemelten hirdettem. Határozottan állíthatom, hogy kézzel fogható volt az érdeklődések élénkülése, hullámszerűen jöttek a hívások, az e-mailek. Nemcsak az oldal látogatóinak a száma nőtt jelentősen, hanem azoké is, akik az oldalon keresztül érdeklődtek, akik már konkrét elképzeléssel kerestek meg minket. Természetesen, a fentiekből következően a nagy számok törvénye szerint a rendeléseink is megugrottak.
– Mennyire van megelégedve az oldal használatával?
– Bevallom őszintén, amikor regisztráltam, nem is mertem remélni, hogy ennyien fogják látogatni a feltett hirdetéseimet, illetve hogy konkrét ajánlatokkal ilyen rendszeresen fognak megkeresni. Nagyon tetszik az oldal, tiszta, világos, könnyű elnavigálnia annak is, aki először látogat el ide. A keresőkben is nagyon jó helyen szerepel. Ezen felül rettentően praktikus , hogy mindenki saját maga alakíthatja, formálhatja az oldalát.
Stohl Judit, Nívó Bútorkészítő Manufaktúra
8000 Székesfehérvár, Móricz Zs. u. 1.
www.nivoasztalos.hu
http://butorbolt.hu/adatlap/202,nivoasztalos.html
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Az Isteni Lélek sziporkái
Gyenes Tamás fafaragó népi iparművész beszél munkáiról.
Újdonságok a Foresttől
Bemutatkozik a VIBO új termékcsaládja, érkezik a HOME BOX 45 mm-es golyós fiókcsúszók új generációja, moduláris fiókrendező, egyszerű sablon a pontos jelöléshez és meg&ea...
Egyetemi hírek – 2024. október
A Soproni Egyetem 2024. októberi hírei