Becker Acroma-termékek már kisfelhasználók számára is

- A Becker Acroma, Arti, OECE márkanevek ismerősen csenghetnek a magyarországi faipari szakemberek fülében, azonban a konkrét termékekkel nem nagyon találkozhatott a szélesebb szakmai közönség. Mi lehet ennek az oka? - kérdeztük Zöld Ferencet, a cég kereskedelmi képviselőjét.
- A Sherwin Williams cégcsoport eddigi stratégiája az volt Magyarországon, hogy a nemzetközi kapcsolatait kihasználva az országban letelepedett nagy, nemzetközi gyártókkal vegye fel a kapcsolatot és próbáljon közvetlenül "gyárból gyárba" értékesíteni. Az Ikea név biztosan ismerős mindenkinek, itt például kulcsbeszállítói pozíciója van a Sherwin Williamsnek. A cég stratégiájában természetesen szerepel a disztribúción keresztüli, kisebb tételben történő értékesítés is, amelyet Magyarországon szeretnének az eddigieknél komolyabban kezelni. Ebben a stratégiában szeretne a Mile Color szerepet vállalni.
 

Becker Acroma
 

- Mit gondol, egy ilyen méretű cég mint az Önöké, hogyan tudja felvenni a versenyt egy már nagyjából beállt és komoly piaci részesedéssel bíró importőrök által uralt piacon?
- Azt gondoljuk, hogy a hozzáállásunk, a szakmai tapasztalatunk és a Sherwin Williams által biztosított szakmai háttér és személyes támogatás az, ami megkülönböztethet minket a magyarországi óriásoktól.

- Ezek az érvek valóban jól hangzanak, de kicsit általánosnak tűnnek, tudna néhány konkrétumot mondani, hogy valóban meggyőzzön minket és a szakmát?
- Természetesen! A Mile Color hozzáállásán azt értem, hogy ez a kis cég lelkes és elhivatott emberekből áll, akik nem nyűgnek, hanem kihívásnak érzik azt, ha valamilyen problémát meg kell oldani. Mi még a karrierünk elején állunk és éhesek vagyunk a sikerre, ezért mindent meg is teszünk érte. Megvan a kellő szakmai tapasztalatunk is, hiszen 11 éve kezdte a család a Milesi anyagok forgalmazását Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. Gyakorlatilag mi belenőttünk ebbe, és nemcsak a felület-előkészítésben, a különböző alkalmazásokban, a színállításokban, de az ipari méretű felületkezelésben is otthonosan mozgunk. A szakmai háttér is egyedülálló, hiszen a Sherwin Williams az egyik legnagyobb cég a világon, akik festékgyártással foglalkoznak, és már több mint 100 éves tapasztalattal rendelkeznek. A közvetlen kapcsolatunk a Csehországban, Brno-tól nem messze, Budapesttől kb. 300 km-re lévő Sherwin Williams Csehország, ahol tucatnyi technikus, illetve nagy raktárkészlet áll rendelkezésre ahhoz, hogy a magyar piacot folyamatosan kiszolgálhassuk. Az ott dolgozó kollégáknak nemcsak a szakmai, de az emberi hozzáállásuk is olyan, ami a mi kis cégünket hozzásegítheti a jövőbeni sikerekhez.
 

Becker Acroma
 

- Ha egy mondatban kellene összefoglalnia a Mile Color piaci filozófiáját, akkor azt hogy fogalmazná meg?
- A válasz nem könnyű, de azt gondolom, hogy az alábbi mondat jól kifejezi cégünk filozófiáját: "A Mile Color Kft. a minőségi, környezetbarát anyagok magyarországi forgalmazójává kíván válni." A minőségi anyagok terén termékekben és szakmai tudásban bárkivel fel tudjuk venni a versenyt. A környezetbarát technológiák, főleg a kültéri vizesbázisú anyagok terén a Sherwin Williams pedig olyan szakmai hátteret biztosít, amelyet kevesen tudhatnak magukénak a piacon. A családi nevünk pedig Zöld, ami gyakorlatilag determinálja a környezetbarát technológiák iránti elkötelezettségünket.


Tetszett a cikk?