Mentorprogramot indít a Design Terminál

A szakmai zsűri döntése alapján a The Four (divatmárka), az Anna Daubner (divatmárka), a Plié by Atelier (hajtogatható bútor), a Position Collective (bútor) és a Hard Body Hang (street workout eszközök) vehet részt díjmentesen a féléves programban - olvasható a közleményben. Mint írják, az 54 beérkezett pályázatból az első zsűrizés után 14 jutott tovább a második fordulóba, ahol már a jelentkezők prezentációkat mutattak be és válaszoltak a mentorok kérdéseire. A vállalkozások kiválasztásánál szempont volt például, hogy az adott cég termékei mennyire skálázhatóak, és hogy milyen elképzelések vannak a márka jövőjét illetően. Emellett a zsűri azokat a koncepciókat részesítette előnyben, amelyek innovatívak vagy egy fontos problémát oldanak meg.

A programot irányító szakmai stáb tagjai között van Ács Zoltán, a Design Terminál inkubációs programjának vezetője, Szegner Balázs, az Equilor Befektetési Zrt. üzletfejlesztési igazgatója, Batta Barnabás és Misetics Mátyás, a Mitte Communications stratégiai, illetve kreatív igazgatója, valamit Nemes Attila, a Kitchen Budapest társalapítója. "A program abban segít, hogy ezek a csapatok ne vérezzenek el azokon a piacokon, ahol már évtizedek óta erős a verseny. Jól összerakott csapatként, ügyesen pozícionált márkaként, a szükséges sales, jogi és iparjogvédelmi segítséggel felvértezve lépjenek nemzetközi szintre" - idézte a közlemény Ács Zoltánt, a Design Terminál inkubációs programjának vezetőjét. Az elkövetkező időszakban a mentorok felmérik azt, hogy a vállalkozásoknak milyen területen van leginkább szükségük segítségre, majd közösen meghatározott célok mentén indul el a féléves munkafolyamat.

A mentorprogram mellett a Design Terminál ingyenes konzultációval is segíti a kreatívipar szereplőit, a befektetők számára pedig iparági elemzésekkel népszerűsíti a magyar kreatív vállalkozásokat - írták a tájékoztatóban.


Tetszett a cikk?