A márka bizalmat teremt

Miért a Roto? A cég megbízásából független intézetek ilyen és ehhez hasonló kérdésekről folytatnak rendszeres, szisztematikus és az egyes országok igényeit figyelembe vevő eszmecserét az ablak- és ajtógyártó vállalatokkal. Ennek köszönhetően a piaci felelősök sokat megtudhatnak azokról a központi jelentőségű szempontokról, amelyek alapján a vevők kiválasztanak egy vasalatbeszállítót. 

„Számos vevőnk részére fontos szempont a Roto márka ereje” – hangsúlyozza Martin Graé, a délkelet-Európai üzleti terület vezetője. „A délkelet-Európai ablak- és ajtógyártók több mint 80 százaléka nem egy meghatározott termékprogram mellett kötelezi el magát, hanem a teljes márkacsomag mellett” – jelentette ki Martin Graé. „Ezt igazolja az a piackutatás, amelyre megbízást adtunk, és amely évek óta csaknem változatlan vizsgálati eredményekről számol be.

” Ennek alapján az a márka tekinthető vonzónak, amely magas műszaki minőségű termékeket képvisel. Ezzel párhuzamosan a gyártónak megbízhatóan kell kiszolgálnia a vevőket és mérhető hasznot kell létrehoznia.

SOKSZÍNŰ DÉLKELET-EURÓPA

„14 különböző országban szolgálunk ki vevőket és az egyes piacokra kialakított kínálat és célok igencsak eltérőek lehetnek egymástól” – mutatott rá Graé. „Ennek megfelelően a vállalatoknak egyénre szabottan adunk tájékoztatást és tanácsokat, egyéni támogatást kínálunk partnereinknek. Ez egy összetett és igényes feladat, de éppen ezért nagyon izgalmas kihívást is jelent.” Mindez a helyszínen dolgozó munkatársak és a leinfeldeni központi műszaki tervezési részlegnél, az egyes gyártóüzemekben és a logisztikai területen dolgozó kollégák részéről szoros partnerségi együttműködést és abszolút megbízhatóságot feltételez.

EGY MÁRKA, AMELYNEK KISUGÁRZÁSA VAN

A Roto márka nemcsak az abszolút megbízhatóság, hanem a jelentős innovációs erő és a jövőorientált fejlődés jelképe is. Ez nem csak abban mutatkozik meg, hogy a tömítések specialistájaként ismert Deventer is immáron a Roto csoport része. Ezzel a Roto, amelynek kínálatában már szerepelnek az üvegező ékek, tovább bővíti spektrumát annak érdekében, hogy teljes rendszermegoldásokat tudjon kínálni.

Ennek eredménye, hogy a vevők egy kézből kapják a vasalatot, az üvegező ékeket és a szigeteléseket. „Azok a vevők, akik piacorientált módon végzik a beszerzéseket, saját jövőjükre is gondolnak. Egy fejlődésorientált erős márkával kívánnak szövetségre lépni, amellyel együtt tudnak növekedni és fejlődni. A teamhez tartozó összes országban a gyártók és az építőanyag-kereskedők közötti kommunikációban fontos szerepet kap a Roto márka kisugárzása.

Néhányan a végfelhasználóknak szánt reklámokban is megjelenítik a márkát, hogy hatékonyabban tudják megszólítani vásárlóikat” – magyarázza Martin Graé. „A mi márkajelünk az egész régióban számtalan kiadványban, hirdetésben és gyártói weboldalon megtalálható. Természetesen jelen van a közösségi hálózatokon is.”


Martin Graé

A MÁRKA ISMERTSÉGE ÉRV A VÁSÁRLÁS MELLETT

„Olyan jól bejáratott piacokon, mint Magyarország, a döntéshozók már rég tudatosan felteszik a kérdést, hogy milyen vasalatokkal szállítják az ablakokat és az ajtókat. Itt a Roto 40 éve ismert, ezért a Roto márkát erős érvként használják azok a gyártók is, akik saját termékeiket exportálják” – véli Martin Graé. A Roto kiváló nemzetközi hírnévvel rendelkező márka, és ezért csaknem minden exportpiacon jelentős értéket képvisel.

NEMZETKÖZI ÉRDEKLŐDÉS KÖZPONTJÁBAN: „GERMAN MADE” MINŐSÉG

„Számos vevőnknek szervezünk gyárlátogatást a lövői üzembe. Ugyanis itt nagyon jól szemléltethető, hogy a rendkívül modern gyártási körülmények és minőségbiztosítás területén hol találjuk a hagyományos „német” értékeket, még abban az esetben is, ha a termékek Magyarországon készülnek.” Nem kevés gyártó a gyárlátogatást követően saját reklámjaiban is kiemeli, hogy a Roto vasalatok révén az ablakok és az ajtók a német minőségi standardoknak is megfelelnek, és a szó legjobb értelmében kihangsúlyozzák,  hogy ők is a „tipikusan német” munkamódszereket követik.

„Mindenkinek, aki saját termelését biztonságos, karcsú és öntanulásra képes folyamatokra alapozva kívánja megvalósítani, felajánljuk a Roto Lean specialisták segítségét, akik csak a mi üzleti területünkhöz tartozó vállalatokkal foglalkoznak” – jelentette ki büszkén Martin Graé. „Végső soron ez is hozzájárul ahhoz, hogy a Roto márka élménnyé és összességében egyedivé váljon vevőink számára.”

„A Roto márka kézzel fogható értékekkel rendelkezik vevőink számára. Innováció, megbízhatóság és a partnerségen alapuló hozzáállás – ezek jellemzik ezt a nagy hagyományú márkát világszerte. A délkelet-Európai ablak- és ajtógyártók tapasztalják, és saját hasznukra fordítják ennek előnyeit” – vélekedik Martin Graé, a délkelet-Európai értékesítési terület vezetője.

Roto Elzett 
 Vasalatkereskedelmi Kft.
www.roto.hu
facebook.com/RotoMagyarorszag


Kapcsolódó dokumentum:


ki-milyen-szempontok-alapjan-doent-a-roto-mellett-a-marka-bizalmat-teremt-roto


Tetszett a cikk?