Az ERDÉRT márka háromszoros Magyar Brands díjazott

2015-ben már ötödik alkalommal mérlegelték a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján az ERDÉRT igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP100 üzleti márka egyike legyen. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is.

A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A programban részt vevő márkák – a Superbrands elveihez hasonlóan – önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapták meg az elismerést.

A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands - mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga. A kapott pontok alapján az ERDÉRT az előkelő 19. helyezést érte el, így az üzleti márkák közt maga mögött tudhatja például a Hungexpot, az MVM-et és a GKI-t is.


Tetszett a cikk?