Valódi partnerségre törekednek

Tomáš Klekar: Fontos, hogy éberek legyünk

A Démosnál a haszonelvűség helyett a harmóniában és a közös jövőben hisznek. A könnyített és gyorsabb rendelési folyamat pedig jó alap az ügyfelek elégedettségéhez. Tomáš Klekar ügyvezető igazgatóval beszélgettünk.

– Az egyik szlogenük így szól: „Széles választékot kínálunk… olyan szolgáltatást, ami mások ajánlatából hiányzik.” Mit jelent ez konkrétan?

– Nagyon büszkék vagyunk szaktanácsadó szolgáltatásunkra, kétévente megjelenő katalógusunkra és folyamatosan fejlesztett e-shopunkra. Több tízezer terméket tartunk raktáron, gyártókat és viszonteladókat is kiszolgálunk. Rendelés után 48 órán belül házhoz szállítunk, partnereink visszajelzése és magyarországi sikereink alapján kijelenthetjük, hogy portfóliónk szerkezete megfelel az elvárásoknak.


Tomáš Klekar

– Kiskereskedelmi vagy nagykereskedelmi üzletfilozófiával szeretnék megszólítani a partnereket?

– Mi 25 éve tisztességes nagykereskedők vagyunk. Olyan átlátható árazási politikánk van, amely alapján hosszú távú partnerséget építhetünk bármely bútoripari szereplővel. A harmóniában hiszünk, s nem a haszonelvűségben. A közös jövőben hiszünk, s nem az impulzív rövidlátóságban. Keményen dolgozunk azon, hogy ne beszállító-ügyfél kapcsolatot, hanem kölcsönös előnyökön alapuló partnerséget építsünk. A Démosnál ez nagyon egyszerű: partnerünk lehet bárki, aki EU-s adószámmal rendelkezik.

– Jelenleg Magyarországon nem rendelkeznek bemutatótermekkel. Mit tudnak kínálni annak érdekében, hogy így is meg tudják nyerni az ügyfeleket?

– Igaza van, jelenleg nincs egyetlen olyan fal sem, amelyhez támaszkodva azt mondhatnánk, hogy ez a Démosé. Mivel nincs bemutatótermünk, meg vagyunk fosztva az információk, vélemények, javaslatok begyűjtésétől. Mi másképpen építjük fel a falunkat. A Démos-termékekkel a gyártók, építészek vagy tervezők a viszonteladó partnereknél ismerkedhetnek meg, akik ezeket a saját boltjukban mutatják be. Így valójában sok bemutatótermünk van. Partnereinket folyamatosan képezzük és a napi kapcsolattartáson keresztül gyors megoldást tudunk nyújtani a felmerült igényekre.

– Mivel készül a cég a közeljövőben?

– Rengeteg újdonsággal jövünk ki a következő hónapokban. Új vasalatkatalógust adunk ki októberben, majd jön az e-shop. Új kollégákkal erősítettünk és tovább digitalizálunk. Egyre könnyebb és gyorsabb a rendelés folyamata, illetve a tájékozódás a rendszerünkben. Fontos, hogy éberek legyünk, az újdonságok kezelése mindennapjaink része. Mindez egyetlen cél érdekében: hogy növeljük a Démos trade vonzerejét.


Kapcsolódó dokumentum:


tomas-klekar-fontos-hogy-eberek-legyuenk-valodi-partnersegre-toerekednek-demos


Tetszett a cikk?