Business Superbrands a VELUX
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai Superbrandjeit.
Ahol napfény van, ott élet is van. Ez a mottója a VELUX tevékenységének, amellyel összeköti a természet erőforrásait az emberi igényekkel. A VELUX mindig arra törekedett, hogy pénzért minőséget és értéket adjon vevőinek. Ma már ennél többre vállalkozik: termékei segítségével nemcsak a természet értékeit juttatja el a lakásokba. A színvonalasabb lakó- és munkakörnyezet megteremtése érdekében a tetőtérbe engedi a napfényt és a friss levegőt, ám arról is gondoskodik, hogy a tetőtérben élők maguk dönthessenek ennek mértékéről.
Forrás: Velux
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Irány a dzsungel! – Természetes anyagot a falra is
A bölcsődékben, óvodákban és iskolákban magasak a létesítményre vonatkozó belsőépítészeti követelmények is.
Innovatív festőeszköz
Az Uwe Marx kínálatában újdonság az M1 Premium festőeszköz, amely a csészepisztollyal történő permetezés alternatívája. Az alap egy rozsdamentes acél keret, festékgyűjtő t...
Inkább együtt, mint egyedül – okos étkezőasztal
A WeHub egy intelligens étkezőasztal, amely fokozza a közösségi interakciót. A Häfele a Siegeni és Düsseldorfi Egyetemmel együttműködve, egy tudományos tanulmány részeként fejlesztette ki&n...