Business Superbrands a VELUX
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai Superbrandjeit.
Ahol napfény van, ott élet is van. Ez a mottója a VELUX tevékenységének, amellyel összeköti a természet erőforrásait az emberi igényekkel. A VELUX mindig arra törekedett, hogy pénzért minőséget és értéket adjon vevőinek. Ma már ennél többre vállalkozik: termékei segítségével nemcsak a természet értékeit juttatja el a lakásokba. A színvonalasabb lakó- és munkakörnyezet megteremtése érdekében a tetőtérbe engedi a napfényt és a friss levegőt, ám arról is gondoskodik, hogy a tetőtérben élők maguk dönthessenek ennek mértékéről.
Forrás: Velux
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Elegánsan csillapítani a zajt
Jól átgondolt, használatra kész és tartós: a Sandler Bluefiber akusztikus márkája a hatékony zajcsillapítás révén számos akusztikus alkalmazást kínál.
Könnyű és teherbíró – tartóoszlop tekercselt furnérból
A Kasseli Egyetem kutatási projektjében részt vett szakemberek és az ABB Robotics robotjai a furnér egy teljesen új felhasználását hívták életre, amiről a jövő építőanyagak&eacu...
Mindig, minden passzol
A lézeres vetítés ma az iparban és a kereskedelemben elsősorban időmegtakarítást, anyagmegtakarítást és a tévesztések előfordulásának minimalizálását jelenti.