Induljon a banzáj!
A sort minden évben Európa egyik legnagyobb és legjobban várt bútoros rendezvénye, a Kölni Bútorvásár nyitja. A vásárra 50 országból több mint 1100 kiállító jelezte részvételi szándékát. Nem túlzás kijelenteni, hogy ez a kiállítás a belsőépítészeti szakemberek első számú találkozóhelyévé fejlődött. 2014-ben több új szegmenst is bevezetnek, többek közt a PureOne-Design Injection-t, amely a fiatalos designt hivatott prezentálni. Az egyhetes kiállításhoz ezúttal is számos egyéb program kapcsolódik, így például a D3 "Design Talents" fiatal designerek bemutatkozásának ad helyet, valamint az "Interior Innovation Award" díj győztes munkái is bemutatkoznak. 2002-ben a kölni IMM vásár és a Német Formatervezési Tanács (German Design Council) létrehozta az Interior Innovation Award elnevezésű díjat, amely az évek során a lakberendezési ágazat egyik legelismertebb díjává nőtte ki magát. A 2014-es Interior Innovation Award "Winner" kategóriájába sorolták többek közt a magyar Sixay Furniture SIXtematic állópult2 elnevezésű bútorát is. A Winner kategóriába sorolt munkák a 2014. januári kölni bútorvásáron, külön területen az IMM Interior Innovation Award kiállításán kerülnek bemutatásra, és közülük választja ki a zsűri a legjobbakat. A kiválasztottak a Winner helyett már a Best of Best védjegyet használhatják.
Kölni Bútorvásár
Időpont: 2014. január 13–19.
Helyszín: kölni vásárközpont
Nyitva tartás: 9.00–18.00, utolsó napon 9.00–17.00-ig.
Budapest–Köln távolság: kb. 1200 km
Napijegy: 25 EUR
Honlap: www.imm-cologne.de
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Elegánsan csillapítani a zajt
Jól átgondolt, használatra kész és tartós: a Sandler Bluefiber akusztikus márkája a hatékony zajcsillapítás révén számos akusztikus alkalmazást kínál.
Könnyű és teherbíró – tartóoszlop tekercselt furnérból
A Kasseli Egyetem kutatási projektjében részt vett szakemberek és az ABB Robotics robotjai a furnér egy teljesen új felhasználását hívták életre, amiről a jövő építőanyagak&eacu...
Mindig, minden passzol
A lézeres vetítés ma az iparban és a kereskedelemben elsősorban időmegtakarítást, anyagmegtakarítást és a tévesztések előfordulásának minimalizálását jelenti.