Hogyan értékesítsünk bútort az interneten?

A bútorokat, mint sok más tárgyat, a digitális piacokon is értékesítik. A virtuális eladásnak azonban megvannak az előnyei és hátrányai, amelyek némileg eltérnek a fizikai eladástól. Sokan azt hiszik, hogy egyszerűen csak feltöltik a terméket a webes felületre és azonnal el is adják, a vége azonban akár sikertelen próbálkozás is lehet, mert nem ismerik a követendő folyamatot. Itt van néhány fontosabb pont, amely a sikeres eladáshoz segíthet.

  1. Minden eladás egy tárgyra vonatkozzon. Bemutatásukhoz jó hirdetést kell írni, amely magával ragadó, eléggé részletes, de nem szószátyár. Így maximalizálhatjuk annak az esélyét, hogy több ember figyelmét keltjük fel a termékünkkel.

  2. A jó hirdetés valóban az egyik legfontosabb kritérium, amelyre az értékesítési oldalak támaszkodnak. A hirdetéseknek mindenekelőtt kimerítőnek kell lenniük, hogy a vevő minden részletet elolvashasson, hogy elég információja legyen ne csak a termékről, de a vásárlás, garancia, szállítás, összeszerelés részleteiről. Így tud optimális döntést hozni a vásárlásról. Vannak kimondottan olyan webshopok, amelyekre regisztrálva egyből saját virtuális boltot nyithatunk. Ilyen például az etsy.com, meska.hu, shoptet.hu, shoprenter.hu, shopify.de stb.

  3. Nagyon fontos a hirdetéshez csatolandó fénykép minősége és mennyisége. Minél több szögből van felvétel, annál több információt kapunk a termék kinézetéről, minőségéről. Fontos, hogy jól látható legyen a tárgy a képen, kellően világos legyen a felvétel és bele lehessen nagyítani. Ezzel megkíméljük magunkat hosszú e-mailezgetésektől, vagy a hiányos információból adódó vitáktól. Valójában a fotók teszik lehetővé, hogy a vevő különbséget tegyen a hirdetések között. A jó minőségű fotó természetesen vonzza a tekintetet és vásárlásra buzdít.

  4. Közzététel előtt nevezzünk el minden fényképet, mert így jobb nézettséget érhetünk el a Google keresőjében. Ezen kívül a fényképek elnevezése megkönnyíti a hirdetés megjelenítését is az értékesítési platformon.

  5. Az eladás során nézzük meg, hogy hasonló termékeket mennyiért árulnak. Csinálhatunk egy gyors költségkalkulációt, hogy nekünk mennyibe került az elkészítése. Így nem esünk abba a hibába, hogy észszerűtlen árat határozunk meg.  

  6. Az elérhetőség feltüntetése nagyon fontos az értékesítési csatornánkon. Ez egyfajta biztonságot sugároz a vevők felé. Ha csak online elérhetőséget adunk meg, akkor is észszerű időn belül válaszolni kell az érdeklődőknek. Ez a tökéletes módja annak, hogy a vásárlót megnyugtassuk és magabiztossá tegyük, hogy a termékünkhöz ragaszkodjon. Nagyon triviális trükk, de nagyon hatásos: megmutathatod neki a bútorokat, ha kiderül, hogy a szomszédságban lakik.

Ezt a fajta online értékesítést pedig akár egy egyszemélyes vállalkozás is könnyen tudja koordinálni.

 

Forrás:
archzine.fr


Tetszett a cikk?